Ne keer proberen - Reisverslag uit Mechelen, België van De Mecheleirs Sluyts - WaarBenJij.nu Ne keer proberen - Reisverslag uit Mechelen, België van De Mecheleirs Sluyts - WaarBenJij.nu

Ne keer proberen

Door: Bjorn

Blijf op de hoogte en volg De Mecheleirs

18 Juli 2015 | België, Mechelen

We staan ongeveer aan de vooravond van het vertrek en daar hoort onder andere bij dat we alles ne keer testen...Dus ook deze mailinglist.
Ons vertrek staat gepland op maandag en zoals de omstandigheden er voor staan, is het ergens dinsdag dat ons eerste reisverslag er door zal komen.
Dus als ge dees ontvangt, dan staat ge er op...Ontvangt ge dees niet, dan staat ge er nie tussen, maar dan zulde het nooit geweten hebben ook nie ;-)

Allez, wij hebben er alvast goesting in!!! Het volgende verslagske is in Frankrijk....

De Mecheleirs

Wij zijn De Mecheleirs (Bjorn, Hilke en Robin) en proberen toch veel onderweg te zijn, veel te zien, veel ervaringen op te doen... Het belangrijkse onderweg is natuurlijk veel meepikken van de omgeving door middel van Geocaching. (Meer info www.geocaching.com)

Actief sinds 24 Dec. 2012
Totaal aantal bezoekers 12070