De Laatste Dag.... - Reisverslag uit Mechelen, België van De Mecheleirs Sluyts - WaarBenJij.nu De Laatste Dag.... - Reisverslag uit Mechelen, België van De Mecheleirs Sluyts - WaarBenJij.nu

De Laatste Dag....

Blijf op de hoogte en volg De Mecheleirs

05 September 2012 | België, Mechelen

Thuis dan wel te verstaan. De mobilhome geraakt stillekesaan gevuld en iedereen maakt zich op onze 'journey'. Eigenlijk is dit meer een test om te kijken of alles werkt...maar als het niet werkt, krijgt gelle geen mailtje en dan weet ik nog nie of het marcheert.. Ja lap... We zullen het er wel op wagen.
Dus, het eerste deel van de mobiloom is al gevuld, nu het tweede deel nog bij Hilde en Danny en dan nog een potje voetbal vanavond en morgenvroeg (nacht) om 06.00h starten we de motoren, doet de captain zijn zegje en zijn we effectief vertrokken naar de donker krochten in Andorra...
Onze eerste stops zijn op Cap Gris-Nez, Nouvion (voor de Allo Allo-fans onder ons) en dan zo verder naar Courseulles-Sur-Mer waar we ons eerste nachtje op Franse bodem zullen doorbrengen.

Tot binnenkort!!

De Mecheleirs ;-)

• 05 September 2012 - 18:29

Maja:

't Marcheert!!!
    Een goeie reis en veel cacheplezier!

• 05 September 2012 - 18:36

Pa:

Jep goe slapen, geen oog dicht en morgenvroeg muug vertrekken, snakkend naar een eerste sjat kaffe mmm zalig vakantie :-)
    Zeg en een fotooke van dien mobilhome kon er nie af zeker ?

• 05 September 2012 - 21:54

Bjorn:

Maja: merciekes

Pa: De foto komt nog ;-) Ge gaat tegen da we terug muug gezien zen, zemazeker ;-)

• 05 September 2012 - 22:42

Verelst Ria:

Heeeeeel veeeeeel plezier !!!!! vriendinne en Danny natuurlijk

Verslag uit: België, Mechelen

De Mecheleirs

Wij zijn De Mecheleirs (Bjorn, Hilke en Robin) en proberen toch veel onderweg te zijn, veel te zien, veel ervaringen op te doen... Het belangrijkse onderweg is natuurlijk veel meepikken van de omgeving door middel van Geocaching. (Meer info www.geocaching.com)

Actief sinds 24 Dec. 2012